poniedziałek, 6 stycznia 2014

Cz.14

 *Harry*
-Jak to z wami koniec? -spytał z oburzeniem Niall
-No normalnie.
-Harry..-Podszedł do mnie Niall.Zaprowadził do domu zamykając drzwi na klucz.
- Co ty odpierdalasz? -Usiadłem w salonie na fotelu.
-Myślałeś że cię wypuszczę tak bez żadnych wyjaśnień? - Podszedł do mnie podając mi wcześniej zrobiony przez siebie koktajl.
-Dzięki i co tu wyjaśniać?- wziąłem łyka
- No nie wiem. Może to że chcesz uciec od Nat. Zakończyć to co was łączyło i chce się dowiedzieć czemu chciała popełnić samobójstwo.
-Nie chce o tym gadać- opuściłem głowę. Z moich oczy wypłynęły łzy. Niall zobaczył to.
-Stary ty płaczesz- podszedł do mnie. Mocno przytulił.
-Nie..- skłamałem
-No przecież widzę że płaczesz. Harry Styles płacze przez kobiete. Stary nie spodziewałem się tego po tobie.- poklepał mnie po ramieniu.
-Ja też się nie spodziewałem tego po Nat
-No właśnie stary co sie stało Nat? - opowiedziałem mu wszystko: zlecenie,list,samobójstwo. Gdy tylko to usłyszał też się popłakał. 
-Ale jak to zabić cie?
-Ona chciała nas chronić. Wiedziała że jak tego nie zrobi to grozi nam niebezpieczeństwo
-Czyli że jak ona umrze to my bedziemy bezpieczni?
-Tak- spuściłem głowę.
-I ty chcesz ją zostawić? Teraz gdy ma ostatnie godziny życia? Przed śmiercią chcesz jej powiedzieć że to koniec? Uciekniesz? No i co dalej? Wszyscy wiemy że ją kochasz. A ona ciebie. Nie pamiętasz jak chciałeś zginąć tylko dlatego że ona odeszła?  Nawet gdy znajdziesz sobie inna dziewczynę to będziesz tego żałował. Będziesz miał wyrzuty sumienia że umarła. Może mi powiesz że jak umrze to nawet na pogrzeb nie przyjdziesz? Chłopie ty masz jaja? Jeśli tak to złap się za nie i jedź do niej bo ona cię teraz potrzebuje!!-Krzyczał na mnie Niall. Jeszcze nigdy go takiego nie widziałem. Był zły ale też i zrozpaczony. Tak samo jak ja.
-A ty nie pamiętasz gdy ja jej potrzebowałem a ona ode mnie uciekła? Zostawiła i wyjeciała na wyspę. - próbowałem się bronić ale Niall ciągle bronił Nat.
- Ale kim jest ona a kim ty? Ty jesteś chłopakiem z zespołu a ona dilerem i mordercą!!! Ty jesteś taki głupi?! Czy tylko takiego udajesz? Ona wyleciała bo chciała cię chronić matole!!! Nie chciała żeby się tobie coś stało!!! Wolała za ciebie oddać życie a ty teraz mówisz ze wyjeżdżasz i że z wami koniec. Dobra przekaże jej to ale wiedz że ona ci tego nie wybaczy. Ja też nie-wstał z kanapy i poszedł do kuchni,otworzył szafkę,wyjał z niej jakąś wódkę i nalał sobie to kieliszka. Wypił a mnie zamurowało. Niall pije alkohol?!!
-Ty pijesz?- Spytałem z niedowierzaniem. Odpowiedziała mi głucha cisza.Horan się na mnie zdenerwował ale ja nie potrafiłem sobie wszystkiego poukładać. Nigdy jeszcze nie byłem w takiej sytuacji i nie wiedziałem jak mam się zachować. Długo rozmyślałem nad Natalie patrząc w sufit. Kocham ją ale czy ten związek ma szanse na przetrwanie? - powiedziałem sam do siebie.
-Warto spróbować- usłyszałem znajomy głos.

Tyle ile chcecie kom to dajcie ;) Kto przeczytał niech skomentuje... Chce zobaczyc kto czyta....
Za kilkanaście minut kolejna część^^

38 komentarzy:

  1. Cudny:) nie moge sie doczekac kolejnej czesci :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny:) nie moge sie doczekac kolejnej czesci :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny:) nie moge sie doczekac kolejnej czesci :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile komów do nexta? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. CZEKAMY NA NEXT! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaje***** ! Dalej!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chcemy dalej! <3 Kochamy twoje opowiadania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nexta dawaj <3 Pięknie piszesz... <3

    OdpowiedzUsuń
  9. dopiero teraz przeczytałam... Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na nexta! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Znowu chcę chusteczki :'(

    OdpowiedzUsuń
  12. Prosimy o next!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy dodasz dalszą część? <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawaj dalej już!!
    Proszę! ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę powodzenia w pisaniu ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. DALEJ KOCHANA! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest piękny.. Ryczę... ;(

    OdpowiedzUsuń
  18. CZekam na NEXT! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Czytajmy dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aa dodasz teraz ?

    OdpowiedzUsuń
  21. :( DALEEEJJ!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Pisałaś ze za kilka minut dodasz next'a a minelo juz z poltorej godziny.........

    OdpowiedzUsuń
  23. ochh.. daj juz :( pisalas, ze za kilka minut bedzie, tymczasem ja czekam wieki :( pliiiisss!

    OdpowiedzUsuń
  24. To co zawsze: zajebiste <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Hejka! ;3 Nominuję Cię do Liebster Award! Więcej info u mnie na blogu http://midnight-memories-moje-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń