niedziela, 5 stycznia 2014

Cz.13

*Harry*
-Nat!!! -Krzyknąłem podbiegając do mojej księżniczki. Leżała taka bezbronna. Położyłem jej głowę na swoich kolanach. Płakałem. Wyjąłem telefon z mojej kieszeni i zadzwoniłem po pogotowie. Czekając na ambulans czas strasznie sie wlekł a moje serce krwawiło tak jak Nat.
-NATALIE PROSZĘ CIE OBUDŹ SIĘ-Krzyczałem jak opętany a ona nic nie odpowiedziała. Leżała bezbronna. Nie mogłem uwierzyć w to że mogę stracić najważniejszą osobę w moim życiu. Karetka!! Nareszcie. Panowie weszli do łazienki,położyli ją na noszach i wynieśli na dół. Nie kazali mi z nimi jechać bo nie jestem ani nikim z rodziny ani chłopakiem. Zostawili mnie samego. W mojej głowie były czarne myśli. Jeśli ona nie przeżyje? Jeśli już nie poczuje jej dotyku? Jeśli już nigdy nie będę mógł jej pocałować? Jeśli już nigdy jej nie zobaczę gdy się uśmiecha? Czy zobaczę ją ostatni raz w grobie? Siedziałem na zimnych płytkach w łazience koło krwi Nat. Nie chciałem jej zmywać. To nie oto chodzi ze nie umiem sprzątać. Poprostu jej krew została mi tylko. To tak jakby była, tylko że w płynie. Ciagle płakałem. Położyłem się. Zobaczyłem jakąś karteczce na szafce. Podszedłem do niej,chwyciłem i zacząłem czytać:
Drogi Harry. Wiem że gdy to będziesz czytał będę na drugim świecie ale proszę cię uciekaj. Nie jesteś bezpieczny. Znaczy nie byłeś. Teraz gdy popełniłam samobójstwo możesz być bezpieczny, wolny. Kocham cię.
                                                                                                                           Nat

Co? Moje serce zaczęło się znów rozpadać. Jak to nie byłem bezpieczny?  Przecież mówiła że mnie kocha a jeśli by coś do mnie czuła to by nie zrobiła tego. Nie naraziłaby mnie na niebezpieczeństwo. Poszedłem z listem do salonu. Siadajac wrzuciłem list do kominka. Patrzyłem jak się pali. Łzy spływały mi z policzków. Teraz sobie zacząłem wszystko uświadamiać. Czemu Nat dzisiaj się tak dziwnie zachowywała rano, czemu powiedziała ze nie zasługuje na mnie.Ona chciała mi to jakoś przekazać.Chciała mnie chronić. No właśnie ale co chciała przekazać? Może to że mnie zostawia? No ale... Wszystko się nie trzymało. Moja wersja wydarzeń sie nie ,,kleiła''. Boże co ja takiego zrobiłem że teraz muszę tak cierpieć? Czemu mam ciągle pecha z dziewczynami? Może poprostu to ja nie zasługuje na miłość Natalie? Usłyszałem telefon Nat. Pobiegłem zobaczyć kto to. Na wyświetlaczu pojawił się napis ,,szef''. Odebrałem nic nie mówiąc.
-Nat i jak ci idzie to zlecenie?- Nic mu nie odpowiedziałem. Nie wiedziałem o jakie zlecenie mu chodzi. Przecież Natalie mi o żadnym zleceniu nie powiedziała. Przecież pomógłbym jej zabić tego człowieka.
-Nie pamiętasz? No przecież Harry'ego Styles'a masz zabić - powiedział ochrypły głos w słuchawce.Rozłączyłem się i upadłem na podłoge. Natalie ty cholerna szmato...-Spakowałem wszytskie swoje rzeczy i wybiegłem z domu. Po drodze wpadłem na Niall'a z bukietem róż.
-Patrz kurwa jak łazisz!! - Krzyknąłem na przyjaciela
-Przepraszam- Spojrzałem na niego
-A po co te kwiaty?
-Posprzeczałem się z Nat dzisiaj i chciałem ją przeprosić.
-To jedź do szpitala
-Czemu?
-Bo chciała popełnić samobójstwo a i jeszcze jedno. Powiedz jej ze z nami koniec.


30 kom i daje next :3

36 komentarzy:

  1. Chcemy następny ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny.. Proszę.. Szybko next.. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Musi być 30 komentarzy :c

    OdpowiedzUsuń
  4. :') Piękne, tylko czemu Harry tak się wkurzył? Przecierz go nie chciała zabić?
    PS-Jakby co to ja Blu Ens ( tylko mi cos się nie włącza )

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny imagin chciałabym mieć taki talent jak ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Osz kurwaaa.. Dodawaj następny, teraz.. Proszę <333 wszystkie twoje części dzisiaj czytalam i są boskie <3 zycze weny i szybkiego wstawienia <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ryczeeeeeee :'(

    OdpowiedzUsuń
  8. Będzie jeszcze 18 + ?? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe takie rzeczy tylko wgłowie . ? XD

      Usuń
  9. Serce mi staneło :'(

    OdpowiedzUsuń
  10. HADHFAUFAYS PIĘKNEE !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytam i .. rycze :'P

    OdpowiedzUsuń
  12. Zajebiste :') ~Zapi|

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy będziesz miała wenę ???!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. *O* <33 NEXT ~~

    OdpowiedzUsuń
  15. Ona nie może umrzeć a Harry nie może jej znienawidzić oni mają być razem stworzyć piękną rodzinkę wszystko ma być dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Popieram Stylesową 69 jest zarąbiście! Widać że dzisiaj miałas wenę ;) To kiedy następny ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Imagin super!
    Ja mam tylko pytanie, dlaczego on się wyprowadził itp. skoro ona to zrobiła dla niego ? -;-

    OdpowiedzUsuń
  18. daj juz, daj juz, daj juz!! :D czekam niecierpliwie przez 3 godziny od umieszczenia tego wpisu!! :D poprosze nexta ;** pozdro dla siostrzyczek!~

    OdpowiedzUsuń