środa, 26 marca 2014

3 sezon!

Wy moi kochani czytelnicy! 
Jak zauważyliście...W 2 sezonie się wiele wydarzyło...Śmierć...Poród...Wypadek...Ślub...Przyjaciel...Powrót
Ale jeśli myślicie że to było coś zajebiaszczego to jak będziecie czytać 3 sezon to wy mi się posracie...(Sorcia! xd)
Długo myślałam nad skończeniem pisania ale od dłuższego czasu mam taką wenę że codziennie piszę po 5 części! A w szkole jestem 7 godzin! Czaicie? No więc przejdźmy do rzeczy...
Nowy sezon
Nowy tytuł
Nowe twarze
Nowe miłości!
Przed państwem....DANGER!
Kontynuacja ,,I want to kill you. Stop me?''

Oto link do Danger!
Piszcie czy wam się podoba zwiastun i tło oki? :) (Na tamtym blogu) 
No więc....Rozpoczynamy 3 sezon! 

9 komentarzy:

  1. Przeznaczony tylko dla osób dorosłych, a ja jestem za leniwa żeby zmienić datę urodzin -,- Co za ból...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe xD ja miałam okazję trafic na to, jak już błąd został naprawiony xD

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. pewnie wszystko się wyjaśni w kolejnych rozdziałach ;)

      Usuń
    2. Tak, to prawda. Wszystko się wyjaśni w nowych częściach. Będzie jedna część (Nie rozdział!) W którym wszystko będzie wytłumaczone...:)

      Usuń