wtorek, 31 grudnia 2013

Cz.5 Uwaga +18 :D !!!!!!

Uwaga.Rozdział zawiera sceny erotyczne przeznaczone dla osób dorosłych! 
 ***************Natalie***************
Harry wziął mnie na ręce i zaniósł do sypialni. Położył mnie na łóżko. Przygryzłam mu płatek ucha. Z jego ust wyrwał się gardłowy jęk. Zaczęłam zdejmować z niego rzeczy, on ze mnie także. Chwilę później byliśmy nago.
HARRY: Jesteś pewna, że tego chcesz?
Nie odpowiedziałam, tylko zaczęłam go całować po szyi, później torsie i zjeżdżałam coraz niżej. Wzięłam jego ,,kolegę'' do ręki i zaczęłam jeździć w górę i w dół. Przyspieszałam, by za chwilę zwolnić. Harry cały czas sapał.
Wzięłam jego penisa do buzi. Najpierw oblizałam główkę, później wsadziłam go całego do buzi. Stymulowałam go bardzo szybko. Czułam jak członek Harry'ego zadrżał, i wypełnił spermą moje gardło. Połknęłam wszystko i oblizałam się.
HARRY: Pozwól mi się odwdzięczyć.
Szepnął mi do ucha Harry.
Zaczął ssać moje sutki. Robił okrężne ruchy językiem, doprowadzał mnie do szaleństwa. Co chwilę pojękiwałam, co go strasznie podniecało. Droczył się ze mną. Cały czas jęczałam i krzyczałam.
TY: Harry...Wejdź we mnie, proszę.
Nie trzeba mi dwa razy powtarzać. Uśmiechnął się.
Wszedł we mnie. Najpierw delikatnie, potem coraz mocniej. Odwróciłam się tak, że teraz ja siedziałam na nim. Harry uciskał moje piersi podczas gdy ja wznosiłam się i opadałam. Było nam wspaniale. Za chwilę dojdziemy, wplotłam dłonie w jego włosy. Przyspieszyłam wszystkie ruchy. Jęknęłam. Doszliśmy w tym samym czasie. Jego sperma wypełniła moją pochwę. Harry ostatni raz pocałował mnie, przykrył kołdrą i zasneliśmy.

***************Rano***************
Obudziłam się z strasznym kacem. Usiadłam na łóżku przeciągając się. Gdy zobaczyłam nagiego Harry'ego strasznie się wystraszyłam. Nie chciałam go budzić więc po cichu pobiegłam do łazienki. Stanęłam przed lustrem przecierając moje oczy. Kurwa Nat coś ty narobiła. Ruchałaś się ze Stylesem. Tak ze Stylesem, tego co nienawidzisz bo jest taki opiekuńczy i dobry. I co teraz zrobisz?Już wiem.Wyszłam z łazienki w poszukiwaniu moich rzeczy. Znalazłam je w kuchni. Kurwa to co my robiliśmy. Ubrałam się,poszukałam kartkę,i zaczęłam pisać list do Loczka a brzmiał on następująco.......

 Następna część kosztuje 15 komentarzy no i proszę powiedzcie czy sie podoba bo piszę +18 pierwszy raz :D

21 komentarzy:

  1. pierwszy +18 i boski !

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham bloga tego

    OdpowiedzUsuń
  3. *_* ciekawa jestem co bedzie dalejz harrym i z nią

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobree..^^ Next ! :3

    OdpowiedzUsuń
  5. jest fajny,chociaż ja nie lubię za bardzo +18 a jak coś to mało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ;3 dalej! boksi jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  7. mam nadzieje,ze masz wene bo zapowiada się boski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam nadzieję ze ich związek przetrwa długo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. dodaj już prosze bo nie wytrzymam :c

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne +18. Czekam na nexta. Pisz jak najszybciek bo już nie mogę się doczekać co będzie dalej! Może nasz Harry wreszcie zakocha się tak na poważnie i będzie w stałym związku? Nie wiem tego dlatego pisz kolejny rozdział! :)
    (jakbyś mogła to usuń weryfikację obrazkowe, bo to wkurza)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wyłączyłam i przepraszam że tego nie zrobiłam wcześniej :c

      Usuń
  11. i ona teraz pewnie zajdzie w ciążę zaczną się alimenty potem zostaną szczęśliwą rodzinką (albo i nie) i po blogu :'(

    OdpowiedzUsuń
  12. Boooski ! ;**
    Czekam na następny rozdziaał ;**

    OdpowiedzUsuń
  13. 18+ super!! Co do rozdziału boski. <3

    OdpowiedzUsuń